pátek 8. ledna 2010

A zase Bairro Alto

Budíka jsem měla na desátou. Sice jsem jenom po šesti hodinách spánku byla dost ospalá, ale venku bylo nádherně, modrá obloha a sluníčko. Jen mě trochu vyděsila teplota 7°C, jelikož bez topení ve škole při těchto venkovních teplotách to není zrovna příjemné posezení. O to víc jsem byla radostně překvapena při otevření dveří do kanceláře, odkud na mě dýchlo příjemné teplo. Konečně nám zprovoznili klimatizaci! A my si to s Ritou hodlaly užít, takže jsme si vytopily kancelář na 23°C. Jen když člověk chtěl jít na chodbu, tak si nesměl zapomenout obléci svetr.

Odpoledne jsem se nějak zakecala s Dájou po ICQ a mělo to za následek založení mojí zahrádky „Jardim de Sol“ v Zeleném impériu. A od té doby si pěstuji a prodávám virtuální zeleninu :-).

Na večer se chystala výprava do Bairro Alto, jelikož jsme to předchozí den Shari slíbili. Iza s Catou se učili na sobotní zkoušku, takže jsem vyrazila jenom s Brazilci (Shari, Susan a Fabiano). Sraz byl sice původně v půl desáté, ale donutit Shari odejít včas je nad lidské možnosti, jak jsme již dávno zjistili, takže jsme byli rádi, že jsme odešli před půl jedenáctou a do Bairro Alto dorazili v půl dvanácté. Sraz byl ještě s Eevou z Finska. Došli jsme si koupit pivo a pak se přesunuli na Miradouro de São Pedro pozorovat Lisabon. Shari a Susan zůstaly cestou v baru s živou hudbou. My tři stáli na Miradouru, popíjeli pivko a kecali hlavně o Vánocích. Ještě jsme se tam potkali s pár dalšími známými.

Byla vcelku zima, takže jsme se rozhodli, že pojedeme zpátky již lodí v jednu hodinu. Fabiano vyzvedl holky v baru a vydali jsme se do Cais do Sodré. Na lodi sice foukalo a byla pořádná zima, ale já s Fabianem jsme si chtěli po dlouhé době zase užít pohled na noční Lisabon a osvětlený Ponte 25 de Abril. Most zjevně dostal k Vánocům nová světla, neb konečně zase svítil celý. V Cascilhas jsme si počkali na „metro“, kde jsme se ještě trochu vyblbli a ve dvě už jsme byli na rezidenci a šli spát.

Žádné komentáře: